אוהבים להזמין אוכל אליכם הביתה? הכתבה הזו היא בדיוק בשבילכם. חברת המשלוחים "תן ביס" פרסמה אתמול (שני) את נתוני העדפות ההזמנה בקרב תושבי ירושלים כחלק מקמפיין חדש המחבר בין התושבים לבין מנות ומסעדות אהובות. אז מה הרוב אוהבים, פיצה עם זיתים או אולי דווקא פטריות? מתי רוב הלקוחות מזמינים את האוכל האהוב עליהם? ומה הן מנות הסושי הנמכרות ביותר? אלו כל הפרטים:

על פי נתוני "תן ביס" בירושלים, 37% מהזמנות הפיצה בעיר כללו תוספת זיתים, 35% כללו תוספת פטריות, 26% בחרו להזמין פיצה עם בצל, בעוד תוספות כמו תירס ועגבניות עמדו על 14%. עוד עלה מהנתונים כי למעלה מחצי מהתושבים העדיפו את ההמבורגר שלהם במידת עשייה מדיום וול, בעוד רק 5% העדיפו אותו במידת מדיום רייר. 

משלוחים בירושלים הבירה (צילום: אורי מגנוס)
משלוחים בירושלים הבירה (צילום: אורי מגנוס)

בכל הקשור לגלידה, הטעמים המובילים בקרב הירושלמים הם קינדר בואנו, בייגלה שוקולד חלב, בייגלה מלוח שוקולד חלב, ושוקולד לבן פיסטוק. לחובבי הסושי, ובעיקר לאלה שדווקא לא מסתדרים עם כל השמות המסובכים, "תן ביס" אספה גם את המנות האסייתיות האהובות ביותר. לפני הנתונים, המנות המוזמנות ביותר בבירה הן: ספיידר רול, בטטה צ'יפס רול, רול בהרכבה-דגים, ליו רול ופנקירול. 

עוד נמצא בנתונים כי תושבי ירושלים מעדיפים את המאנצ' המתוק שלהם בין השעות 21:00 ל-22:00 בערב, כאשר מרבית הזמנות האוכל הן שעה קודם לכן. כמו כן, חברת "תן ביס", שנוסדה בשנת 2000, הפכה לחברה המובילה בתחום המשלוחים ובמתן פתרונות סבסוד אוכל לעסקים. "הסצנה הקולינרית בירושלים היא חזקה, בועטת ומגוונת ואנחנו מרחיבים כל הזמן את הפעילות שלנו ברחבי הבירה- גם מול המסעדות, גם מול הלקוחות וגם מול השליחים החדשים שאנחנו מגייסים", אמרה מנכ"לית החברה, נורית שקד.